Star Wars: Son Jedi
Güç Uyanıyor kahramanlarının, galaktik efsanelerle birlikte Güç'ün sırlarını ve geçmişin şaşırtıcı keşiflerini ortaya çıkardığı destansı bir macerayla Star Wars hikayesi devam ediyor.