Sunchaser
Başrolde Woody Harrelson’ın yer aldığı bu dokunaklı hikâyede, cinayetten hüküm giymiş ve kanserden ölmek üzere olan genç bir mahkum, doktorunu rehin alarak umutsuzca Los Angeles’tan kaçmaya çalışır.