William Shakespeare's A Midsummer Night's Dream
Shakespeare'in en popüler oyunu, 19. Yüzyıl sonlarındaki kuzey İtalya'nın altın sarısı güneş ışığına ve yemyeşil bahçelerine taşınıyor.
Başrollerini Michelle Pfeiffer ve Kevin Kline'ın paylaştığı bu film, Shakespeare'in romantik komedisini yıldızlarla dolu oyuncu kadrosuyla beyaz perdeye taşıyor. Talihsiz aşklarının kurbanı iki çift, birbirine düşman iki peri ve ters giden bir aşk iksiri, mehtaplı bir gecede büyülü bir ormanda bir araya gelince, ortaya sihir ve cümbüşün iç içe geçtiği enfes bir karışım çıkıyor. Filmin yıldız kadrosunda, ayrıca Calista Flockhart, Stanley Tucci ve Rupert Everett yer alıyor.