Takip: İstanbul
Liam Neeson tarafından canlandırılan Bryan Mills, kendini karısıyla birlikte rehin "alınmış" halde bulan eski bir C.I.A. görevlisidir.
Liam Neeson tarafından canlandırılan Bryan Mills, kendini karısıyla birlikte rehin "alınmış" halde bulan eski bir C.I.A. görevlisidir. Bryan hayatta kalmak için beklenmedik bir müttefikin yardımını almak ve kaçıranlardan kurtulmak için onun acımasızca etkili yöntemlerini kullanmak zorundadır.