Kasaba Ayıları
Şimdiye kadarki en yürek ısıtan maceralardan birisi olan Şehir Ayıları, fazlaca komedi, fantastik eğlence ve sizi yerlerinizden oynatacak müzikal tınılar barındıran tam bir aile filmi. Şehir Ayıları'nın bir numaralı hayranı olan Beary Barrington için, fazlaca insani ailesine uyum sağlayabilmek neredeyse imkânsız gibi görünmektedir. Şehir Ayıları Tiyatrosu'nu ve onu kahramanlarını bulmak için evden kaçtığında, onları meşhur eden bu sahnenin kapatılmak üzere olduğunu öğrenir. Beary doğruca ormana doğru yola çıkarak, ayıları tekrar bir araya getirmeye çalışır. Amacı grubu tekrar bir araya getirerek binayı kurtaracak bir dönüş konseri düzenleyebilmektir. Var olacağı yerini de bulmaya çalıştığı bu yolculuğu sırasında, Beary gerçek ailelerin seni en çok seven insanlardan oluşacağını öğrenir.