The Marvels
Görevleri sebebiyle bir Kree devrimcisiyle bağlantılı anormal bir solucan deliğine gidince Carol Danvers, namıdiğer Captain Marvel'ın güçleri; Jersey City hayranı Kamala Khan, namıdiğer Bayan Marvel ve Carol'ın yeğeni olan S.A.B.E.R. astronotu Kaptan Monica Rambeau ile karışır. Birlik olup evreni kurtarmak için birlikte çalışmayı öğrenmelidirler.