Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Yüzbaşı Shane Wolfe (Vin Diesel), dünyanın her yerindeki askeri operasyonları kontrol eden çetin ceviz bir donanma komutanıdır. Şimdi, beş kontrolden çıkmış çocukla dolu bir evi korumakla görevlendirildiğinde, en zorlu görevini alır. Ancak savaş gereçlerini, çocuk bezi ve meyve suyu kutularıyla takas ettiğinde bile, bu sadece bir bebek bakıcılığı işi değil, aynı zamanda bir maceradır.