Animasyon, Müzikaller
Her zaman popüler olan ve heyecan uyandıran Donald Duck, en büyük maceralarından birinde rol alıyor: Canlı çekimin, görsel ve işitsel bir şölen olan klasik Disney animasyonuyla göz kamaştırıcı bir karışımı. Donald'ın, arkadaşlarından aldığı sihirli hediyeler, José Carioca ve Panchito ile birlikte fantastik bir müzikal yolculuğa giriş pasaportu olur. Donald, kendisine rehberlik edecek bu uzmanlarla, her durakta sürprizler ve duygusal şarkılarla dolu bir maceraya atlar, sıçrar ve zıplar.