No One Will Save You
"No One Will Save You", topluluğundan dışlanmış, yetenekli genç bir kadın olan Brynn'nın hikayesini anlatıyor. Yalnız ama umutludur, büyüdüğü evde teselli bulmaktadır, ta ki doğaüstü olan davetsiz misafirlerin garip sesleriyle uyanana kadar. Bu olay Brynn'i geçmişiyle yüzleşmeye zorlarken bir yandan da geleceğini tehdit eden dünya dışı bir dizi varlıkla aksiyon dolu bir yüzleşme yaşayacaktır.