Bir Dağcının Ardından
1999 yılında, dağcı Alex Lowe, Shishapangma Dağı'nda ölümcül bir çığın altında kayboldu. Çığdan sağ kurtulan Alex'in en iyi arkadaşı ve tırmanış ortağı Conrad Anker, Alex'in dul eşiyle evlendi ve çocuklarını büyütmeye yardım etti. Film yapımcısı, fotoğrafçı ve National Geographic Kaşifi Max Lowe'un kaleminden TORN, babasının ölümünden 17 yıl sonra cesedin ortaya çıkmasıyla objektifi kendi ailesine çeviriyor.