American Born Chinese
Gene Luen Yang'ın, mitolojik bir tanrının oğluyla arkadaş olmasıyla hayatı sonsuza dek değişen sıradan bir Amerikalı gencin yaşadığı zorlukları ve sıkıntıları anlatan çığır açan çizgi romanından uyarlanmıştır. Bu, genç bir adamın kendi kimliği için verdiği savaşın aile, komedi ve aksiyon dolu Kung-Fu ile anlatılan hikayesidir.
Gene Luen Yang'ın çığır açan çizgi romanının dizi uyarlaması olan "American Born Chinese", sosyal hayatında " yükselme" umutları olan sıradan bir Amerikalı genç olan Jin Wang'ın hikayesi, yeni bir yabancı öğrenci olan Wei-Chen Sun'ın gelişiyle raydan çıkıyor. Lise politikaları, 90'lardan kalma bir televizyon programındaki ırkçı viral meme ve peşindeki bu eksantrik yeni çocukla uğraşan Jin, futbol takımına girme şansını teper ve itibarını zedeler.
Ancak Jin, Wei-Chen'i tanıdıkça, bu yeni çocuğun Çin efsanesindeki efsanevi Maymun Kral Sun Wukong'un oğlu olduğunu öğrenir. Wei-Chen, Jin'i söylentilere konu olan Dördüncü Parşömen'i araması için görevlendirirken, Jin cennetin ve lisenin zorluklarıyla yüzleşir ve bu süreçte kendi kimliğini keşfetmeye zorlanır. Aile, komedi ve aksiyon dolu Kung-Fu ile anlatılan Jin, gücünün kendisi olmaktan geldiğini öğrenir.