Boris
10 yıldan fazla bir süre geçti ve Boris'in ekibi artık kanal için değil, süper güçlü bir Platform için çalışıyor. Tüm ekip, Stanis'in hem başrol oyuncusu hem de yapımcı olarak yer aldığı "İsa’nın Hayatı" dizisinde görevlendirildi. Platformun yeni tanıtılan süper katı kuralları ve gizemli Algoritması, ekibi birçok zorlukla karşı karşıya bırakıyor.
Boris geri döndü! Geçen sezondan bu yana 10 yıldan fazla bir süre sonra karakterlerimiz artık güçlü bir küresel platform için çalışıyor. Çekecekleri dizi, her zamankinden daha fazla megaloman Stanis La Rochelle ve yapımcısının parlak fikri “İsa’nın Hayatı”dır. Corinna ile evli olan Stanis, her zamanki üç yazarı, kaçınılmaz yönetmen René’yi ve eski kanal yöneticisi yeni yapımcı olan Lopez'i işe aldı. Platform ve kahramanlarımız arasında arabuluculuk yapma işi, “Kalbin Gözleri” dizisinin “kölesi” olan ve şu anda İtalyan Dizileri için Platform Yöneticisi olan Alessandro'nundur. Her şeyi bilen ve karar veren Algoritma'yla başa çıkma ve sette izlenecek davranış kodları arasında kalan sevgili ekibimiz, Platform tarafından dikte edilen yeni kurallara uyum sağlamakta gerçek bir zorlukla karşı karşıya.