Candy: A Death in Texas
Candy Montgomery, 1980’lerde her şeyi kitabına uygun yapan bir ev hanımı ve annedir: iyi bir koca, iki çocuk, güzel bir ev, hatta dikkatli bir şekilde planlanan ve işlenen günahlar. Ama içindeki uyum baskısı artınca yaptıklarını biraz özgür yapmak ister. Biri ona susmasını söyleyene kadar. Ve ölümcül sonuçları olur.