Dopesick
Dopesick, bir şirketin Amerikan tarihindeki en kötü uyuşturucu salgınına nasıl yol açtığını inceler ve izleyicileri Amerika'nın opioid bağımlılığıyla mücadelesinin merkez üssüne götürür. Tüm olasılıklara meydan okuyan kahramanlar, bu ulusal krizin ve müttefiklerinin arkasındaki korkak kurumsal güçleri devirmek için yoğun ve heyecan verici bir yolculukta ortaya çıkacaklar.
Dopesick, bir şirketin Amerikan tarihindeki en kötü uyuşturucu salgınına nasıl yol açtığını inceler. Dizi, izleyicileri Big Pharma'nın yönetim kurulu üyelerinden, sıkıntılı bir Virginia maden topluluğuna ve DEA'nın koridorlarına kadar Amerika'nın opioid bağımlılığıyla mücadelesinin merkez üssüne götürür. Tüm olasılıklara meydan okuyan kahramanlar, bu ulusal krizin ve müttefiklerinin arkasındaki korkak kurumsal güçleri devirmek için yoğun ve heyecan verici bir yolculukta ortaya çıkarlar. Sınırlı seri, Beth Macy'nin New York Times'ın en çok satan kitabından esinlenmiştir.