"Tekerlekler Dönüyor", "Parmak Ailesi", "ABC Şarkısı" ve daha birçok sevilen çocuk şarkısı ve tekerlemesini Yumurta Grubu'yla keşfediyoruz! Yumurta Grubu bu anaokulu şarkılarının en neşeli halini çalarken onlara katıl!