Criminal Minds: Beyond Borders
Criminal Minds: Beyond Borders, FBI'ın suçları çözmek ve yurt dışında kendilerini tehlikede bulan Amerikalıları kurtarmak üzerine görevli olduğu bir drama.
Criminal Minds: Beyond Borders, FBI'ın ülke dışındayken tehlike yaşayan Amerikalıları kurtarma ve suçları çözme konusunda uzmanlaşmış olan bölümü hakkındaki bir drama dizisidir. Uluslararası Müdahale Ekibi’nin başında, Büro'nun 20 yıllık emektarı olan tecrübeli Birim Şefi Jack Garrett bulunuyor. Ekip üyeleri Clara Seger, Matthew Simmons, Russ "Monty" Montgomery ve Mae Jarvis’tir. Bu fevkalade ajanlar, ülke sınırlarımız dışındaki suçluların profil ve kimlik tespitlerini yaparak ABD vatandaşlarının güvenli bir şekilde evlerine dönmesini sağlamayı amaç edinmişlerdir.