Grotesquerie
Bir dizi çirkin suç küçük bir topluluğu tedirgin etmiştir ve Dedektif Lois Tryon bu suçların korkutucu derecede kişisel olduğunu, sanki birinin ya da bir şeyin kendisiyle alay ettiğini hisseder.