Ben Yapmadım
Son derece rekabetçi çift yumurta ikizleri ile onların en iyi üç arkadaşından oluşan beş gencin hayatındaki şaşırtıcı ve eğlenceli dönemeçler. Her bölüm, ikizler Lindy ve Logan'ın bir şekilde başlarından tam olarak ne geçtiğini açıklamaya çalışmalarıyla başlar.
Son derece rekabetçi çift yumurta ikizleri ile onların en iyi üç arkadaşından oluşan beş gencin hayatındaki şaşırtıcı ve eğlenceli dönemeçleri ekrana getiren bir komedi. Her bölüm, ikizler Lindy ve Logan ile arkadaşları Jasmine, Garrett ve Delia'nın, burunlarını soktukları saçma sapan bir macera ve nihayetinde atlatılan badireler ile başlar ve kahramanlarımız flashback sahnelerle başlarından neler geçtiğini anlamaya çalışır.