Austin ve Ally
Dışa dönük bir müzisyen/şarkıcı olan Austin ile zeki ama utangaç bir söz yazarı olan Ally arasında sıra dışı bir ortaklık kurulunca zıt kutuplar çarpışır.
Dışa dönük bir müzisyen/şarkıcı olan Austin ile zeki ama utangaç bir söz yazarı olan Ally ve onların iki kankası olan Trish ve Dez arasında sıra dışı bir ortaklık kurulunca zıt kutuplar çarpışır. Austin ve Ally, gerçek bir müzikal yetenek gösterisi hazırlamak için hünerlerini bir araya getirirler. Peki, Austin'in utanç verici görüntülerinin bir blogda yayınlanmasına veya Dez'in bir yanlış anlaşılma sonucu Austin'in sıradaki videosu için bir kanguru getirmesine rağmen bunu başarabilecekler mi?