Impuros
1990'ların Ro de Janeiro'su, suç impratorluğu kurmak isteyen hırslı girişimci Evandro için biçilmiş kaftandır. Ancak Evandro'yu kendine düşman belleyen ve kendine zarar veren federal ajan Morello yüzünden planları altüst olur. Ve av başlar.