Star Wars: Forces of Destiny (Shorts)
Rey, Jyn Erso, Prenses Leia, Sabine Wren, Padmé Amidala ve Ahsoka Tano eşliğinde Star Wars evrenindeki kadın kahramanların anlatılmamış hikayelerine eşlik edin. Kahramanlarımızın küçük ve büyük kararlarının Galaksinin kaderini nasıl şekillendirdiğine tanık olun.