Life and Beth
Beth’in hayatı kağıt üzerinde harika görünür. Şarap distribütörlüğünde iyidir, Manhattan'da yaşamaktadır, başarılı bir erkek arkadaşı vardır. Ani bir olay yüzünden geçmişine dönmeye zorlanan Beth'in hayatı sonsuza dek değişir. Beth, geçmişten kesitler görerek bugüne nasıl geldiğini ve dönüşmek istediği daha büyük, daha cesur, daha özgün yaşamı olan kişiyi keşfeder.