Lilo & Stitch: The Series
Jumba'nın kalan deneyleri Hawaii'nin her yerine kurutulmuş kapsüller şeklinde indi. Lilo ve Stitch'in görevi, Stitch'in "kuzenlerini" kötü Dr. Jacques von Hamsterviel'in pençesine düşmeden önce yakalamak!
Eğer Stitch, Dr. Jumba'nın sevgili 626 numaralı deneyiyse, diğer 625'e ne oldu? Jumba'nın kalan deneyleri Hawaii'nin her yerine kurutulmuş kapsüller şeklinde indi. Deneyler suya batırıldığında aktive oluyor ve Stitch gibi, her deneyin yıkım ve komedi için kendine özgü yetenekleri vardır. Lilo ve Stitch'in görevi, Stitch'in "kuzenlerini" kötü Dr. Jacques von Hamsterviel ve yardımcısı Gantu'nun pençesine düşmeden önce yakalamak, deneylerin doğasını kötüden iyiye çevirmek ve her birinin ait olabileceği ve topluma katkıda bulunabileceği yerler bulmak.