Doctor Lawyer
Doktor Avukat, bir hastasını cerrahi bir yanlış uygulama nedeniyle kaybettikten sonra tıbbi suçlar konusunda uzmanlaşmış bir avukat olan, dahi bir cerrahın yürekleri ısıtan hikâyesini anlatıyor. Katartik ve gerilim dolu bu tıbbi ve hukuki dram, mahkeme salonunu bir hayatın sona erebileceği ya da yeni bir başlangıç yapılabileceği bir ameliyathane gibi resmediyor.