Unmasked
“Trigger” TV programı, karanlık ve gizemli suçların ardındaki gerçeği ortaya çıkararak adaletin peşini bırakmıyor. Tutkulu liderleri Oh Soryong, ekibe yeni katılan bencil Han Do ve tarz takıntılı saha yapımcısı Kang Giho'dan oluşan ekip, kameralarıyla kötü adamların maskesini düşürmeye hazır.
Ekip lideri Oh Soryong, 20 yıllık bir faili meçhul davanın peşindeyken bir işyeri skandalına karışır. Olaylar tam kontrolden çıkmışken, gizemli bir ihbarcı olan Dr. Trigger ekibin dengelerini bozar.
Ardından, ekip çalışmasına hiç ilgi duymayan bencil yeni üye Han Do ekibe katılır. Çatışan kişilikler ve yoğun vakalarla dolu Trigger ofisinde 7/24 kaos vardır.