Moving
Bu doğaüstü aksiyon dizisinde süper güçleriyle saklanarak yaşayan çocuklar, geçmişin acı sırlarıyla yaşayan anne babalarıyla birlikte, çok büyük tehlikelerle karşı karşıya kalıyor.
Mihyun, Bongseok'un süper güçlerini gizlese de sosyal medyadaki gizemli olaylar onu endişelendirir.
Bongseok'un sırrı ortaya çıkar ve Huisoo onu eve bırakır. Frank ise üçüncü hedefini aramaktadır.
Frank, geçmişini hatırlar. Frank'in ziyaretinden sonra Mihyun, oğlu üzerinde baskı kurar.
Doosik, Müdür Yardımcısı Min'den sonsuza dek kaçma planıyla, Mihyun'un dairesine gelir.
Siyah Takım dağıldıktan sonra, Juwon'a takımı canlandırması için bir görev teklif edilir.
Jaeman, gücüyle karısını kurtarmaya çalışır ve Juwon onu bastırmak için gönderilir.
Gyedo, Junhwa'yı keşfederken, Mihyun ve Juwon, oditoryum videosunu izler ve Jeongwon Lisesine gider.
Mihyun, Deokyoon'a, Doosik'in nerede olduğunu sorar ve o da Kuzey'de olanları anlatır.