Low Life
1977 yılında, Kore kıyılarında Çin İmparatorluğu'na ait bir gemi enkazı bulunduğuna dair söylentiler yayılmaya başlar. Gwanseok ve Heedong, hayatlarını değiştirme umuduyla denizin altındaki gizli hazineyi aramak için yola çıkar.
Gwanseok ve Heedong, Kore kıyılarından hazine kurtarma işi teklifi alır ve Mokpo'ya giderler.
Yeni rakibin gelmesi ve Başkan Cheon'un tereddüt etmesi, Gwanseok'u bir çözüm bulmaya zorlar.
Gwanseok ve Heedong, hazine operasyonunda Profesör Kim'le çalışmayı nihayet kabul eder.
Ekip ilk başarısını yaşar ve Gwanseok, Başkan Cheon’dan gizli bir görev kabul eder.
Bir mavna ve işe alınan köylülerle birlikte kurtarma operasyonu beklenmedik bir hâl alır.
Profesör Kim, Busan çetesiyle gelip ganimeti çalar ve Honggi de onun peşine düşer.
Hazine daha fazla eksilince Gwanseok, Heedong ve Jungsook geri kalanın kontrolü için savaşır.