Nothing
Zengin yaşam tarzını sürdürmek için neredeyse yeterli kaynaklara sahip olmayan tipik Buenos Aires züppesi, son kırk yıldır kendisine yardım eden hizmetçisini kaybeder. Yerine geçmesi muhtemel Paraguaylı genç bir kadını eğitirken, kızın öğrenmekten çok öğretmesi gereken şeyler olduğunu keşfeder ve bu durum kendi başına yaşamayı öğrenme konusunda onu eşi benzeri görülmemiş bir maceraya sürükler.
Sofistike ve provokatif bir gastronomi eleştirmeni olan tipik bir Buenos Aires züppesi, yıllarca evinin temizliğinden en özel işlerine kadar her işini yapan bir hizmetçiyle birlikte yaşamıştır. Ancak kaderin beklenmedik bir cilvesi onu yalnız bırakır ve yardım almadan hiçbir şey yapamayacağını anlamasına neden olur. Paraguay'ın kırsal kesiminden tecrübesiz ve saf bir kız iş aramak için geldiğinde, onu işe alıp tüm tuhaflıklarını öğretmek ile kendi başına yaşamaya çalışmak arasında bir karar vermek zorunda kalır. Bu kültürler ve nesiller arası çatışma her ikisine de dersler verecek alışılmadık ve hassas durumlara yol açacaktır.