Shared Custody
Javier Fesser tarafından yönetilen ilk televizyon dizisi, yeni ayrılan ve arkadaş kalmak istedikleri konusunda anlaşan Cris ve Diego'nun hikayesini anlatıyor. Ancak ikili, ailelerinin yanına geri taşındıklarında işler zorlaşır. Ebeveynleri onlara yeniden çocuk gibi davranmaya heveslidirler. Cris ve Diego'nun kırk yaşını aşmış olmaları ya da beş yaşında Cloe adında bir kızları olması önemli değildir.
Javier Fesser tarafından yönetilen ilk televizyon dizisi, yeni ayrılmış olan Cris ve Diego'nun hikayesini anlatıyor. İkili, modern bir çift olarak avukatlar olmadan boşanmaya kararlıdırlar ve arkadaş kalmak isterler. Tabii bunu söylemesi kolay, çünkü hayat zor ve ayrılıklar daha da zor. Özellikle de iş ile aile arasında denge kuramazsanız veya kirayı tek başınıza idare edemediğiniz için ailenizin yanına geri taşınmak zorunda kalırsanız. Ebeveynleri ellerinden geldiğince ikiliye yardım etmeye hazırlar, ama onlara çocuk gibi davranmaya ve her şeye karışmaya da hevesliler. Oysaki Cris ve Diego kırk yaşını aşmışlardır. Üstelik büyükanne ve dedelerinin yeni heves ettikleri torun şımartma tutkusunu sonuna kadar kullanmayı öğrenmiş Cloe adında beş yaşında bir kızları bile vardır.
Cris ve Diego, geçici olarak ailelerinin yanına dönmenin o kadar da geçici olmayacağını fark eder.
Diego ve Cris'in arasındaki ilişki gelişir ve ayrılmakla doğru şeyi mi yaptıklarını merak ederler.
Cris ve Diego, avukatlarının tavsiyesine karşı gelerek arkadaşlarının barbekü partisine katılırlar.
Cloe'nin olmadığı günler, Diego ve Cris yeniden özgürdür. Partilere akma zamanı!
Diego ve Cris buluşup ayrılık anlaşmasını imzalamayı planlarlar. Ne yanlış gidebilir ki?
Anlaşmazlık yaşayan Cris ve Diego, Cloe'nin doğum gününü ayrı ayrı organize etmeye karar verirler.