Farklı ağaç türleri ve doğayı inanılmaz derecede harika kılan şeyler hakkında bilgi edinmek için Amerika Birleşik Devletleri'nde Charlie, Kirby ve Patrick'le seyahat edin. Size karargâhlarında bilim ve tarihi karton modeller ve sakar kız Casey ile anlatacaklar.