Secret Chef
Yapımcı David Chang'den, şeflerin tamamen izole bir şekilde yaşadıkları ve bir dizi kör tadımla birbirlerinin yemeklerini anonim olarak sıraladıkları yemek yarışmasına radikal bir dönüşüm geliyor. Kimlikleri gizlendiğinde, en önemli şey olan yemek dışında her şey saklı kalacak.