The Dropout
Para. Romantizm. Trajedi. Aldatma. Yapımcılığını Elizabeth Meriwether'ın üstlendiği The Dropout, Elizabeth Holmes (Amanda Seyfried) ve Theranos'un inanılmaz hırsının ve ters giden şöhret hikâyesini anlatıyor. Dünyanın en genç kadın milyarderi her şeyi bir anda nasıl kaybetti?