The Santa Clauses
Sevilen seri geri dönüyor! Scott Calvin, yirmi sekiz yıl sonra Kuzey Kutbu'nun ve Noel'in lideri Noel Baba olarak yeniden hüküm sürüyor. Yanında ailesi - Carol, Sandra ve Cal - ve dizginleri elinde tutan elfleriyle Scott Calvin, yeni bir nesil için Noel ruhunu canlı tutmak için değişen bir dünyayla mücadele ediyor.