The Strain
The Strain, CDC Kanarya Ekibi'nin New York'ta belirgin vampirizm özellikleri olan bir salgını araştıran hikâyesidir. Salgın yayıldıkça ekip insanlık için savaşır.
The Strain, New York'taki CDC Kanarya Ekibi'nin başkanı Dr Ephraim Goodweather'ın hikâyesini anlatan sansasyonel bir gerilim. O ve ekibi, eski ve kötü bir vampirizm türünün ayırt edici özelliklerine sahip bir viral salgını araştırmak için çağrılır. Salgın yayıldıkça Eph ve ekibi insanlığın kaderi için savaşır.