The Veil
İstanbul'dan Paris'e ve Londra'ya uzanan yolda ölümcül bir gerçek ve yalan oyunu oynayan iki kadın arasındaki şaşırtıcı ve tedirgin edici ilişkiyi inceleyen bir casus gerilimi; gizlice, CIA ve DGSE olası bir felaketi önlemek için birlikte çalışır.