Wedding Season
Umutsuz romantik Stefan, karizmatik Katie ile tanışır ve Katie zengin bir emlak zengininin oğluyla nişanlı olmasına rağmen, düğünlerle dolu bir yazda inişli çıkışlı bir yasak aşk yaşarlar. Çok geçmeden kanundan kaçarlar çünkü Katie şoke edici bir suçun baş şüphelisi olur. Adlarını temize çıkarmaya çalışırken polisten, organize suçlulardan ve birbirlerine olan karmaşık duygularından kaçabilecekler midir?