Welcome to Wrexham
Rob McElhenney ve Ryan Reynolds Wrexham Futbol Kulübü'nü yönetirken, dünyanın destekleyebileceği bir zayıf takım hikâyesi yaratmaya çalışırlar. Hollywood'dan Galler'e uzanan belgesel dizi, onların sahiplik konusundaki hızlandırılmış eğitimlerini ve bir takım ile bir kasabanın iç içe geçmiş kaderlerini ele alır.