Will Trent
Georgia Soruşturma Bürosu'ndan (GBI) Özel Ajan Will Trent doğduğunda terk edilmiş ve Atlanta'nın bunalmış koruyucu aile sisteminde zorlu bir ergenlik dönemi geçirmiştir. Ancak şimdi, kimsenin kendisi gibi terk edilmediğinden emin olmak için benzersiz bakış açısını kullanmaya kararlı olan Will Trent, GBI'daki en yüksek tasfiye oranına sahiptir.