Bertie Gregory ile Hayvanlara Yakından Bakış
Bertie Gregory, benzersiz hayvanların günlük yaşamlarını bambaşka bir şekilde göstermek için dünyayı dolaşır. En son teknolojiyle donatılmış ekibiyle birlikte bu hayvanların katlandığı zorlukları ortaya çıkarmak için zorlu koşullara göğüs gerer. "Bertie Gregory ile Hayvanlara Yakından Bakış", çekimlerin genelde plana göre gitmediği ıssız ortamlardaki öngörülemeyen yaban hayatına uyum sağlamaya çalışan Bertie ve ekibinin karşılaştığı tüm anları ekranlara yansıtıyor.