The Fab Five
The Fab Five is a two-hour film about one of the most famous—and infamous—teams in college basketball history. Arriving on the campus of the University of Michigan in the fall of 1991, the five freshmen—Chris Webber, Jalen Rose, Juwan Howard, Jimmy King and Ray Jackson—not only electrified the game, but also brought new style to the masses with their baggy shorts, black socks and brash talk.