Deadman's Curse
In Deadman’s Curse, former MMA fighter and prospector Kru Williams and young Indigenous explorer Taylor Starr join seasoned legend hunter and mountaineer Adam Palmer to finally solve the mystery of Slumach's lost gold mine.