Yu-Gi-Oh! GO RUSH!!
Twins Yuhi and Yuamu Ohdo believe there's alien life beyond the stars, even though their attempts to prove it have only ended in failure; their hard work and dedication are about to pay off when an extraterrestrial finally arrives on Earth!