Yu-Gi-Oh!
Meet Yugi, an eager young freshman at Domino High School. Yugi and his best friends, Joey, Tristan, and Tea share a love of a cool new game that's sweeping the nation...Duel Monsters! In this card-battling game, players pit different mystical creatures against one another in action-packed, high intensity duels.