Yu-Gi-Oh! ZEXAL
When aspiring duelist Yuma meets Astral, a mysterious visitor from another universe, it seems like destiny. Yuma needs Astral to teach him how to duel, and Astral needs Yuma to help him regain his memories! Yu-Gi-Oh! ZEXAL - New Rules, New Duels!