The Feeling That the Time for Doing Something Has Passed
In this deadpan and refreshingly intimate new comedy, we follow Ann, a young woman in a low-level corporate job, as she juggles her long-term casual BDSM relationship, difficult New Yorker parents, and a desire for something more.