Story of... Cheese
Vydejte se s Rosie Lovellovou na cestu za sýry po celém světě a poznejte umění a rozmanitost výroby sýrů. Objevte sýry, které musíte ochutnat, a tajemství jejich lahodnosti. Prozkoumejte s Rosie a dalšími cestovateli svět sýrů a pochopte jejich širokou oblibu a důvody, proč je sýr oblíbeným kulinářským potěšením napříč kulturami.