Story of... Spice
Připojte se k Judith Jonesové a prozkoumejte poutavou historii koření, od kulinářských specialit až po celosvětový obchod. Objevte původ koření, který sahá až do doby Alexandra Velikého, a jeho hluboký vliv na indickou kuchyni, která se vyznačuje širokou škálou chutí. Pronikněte do aromatického světa těchto kulinářských pokladů a jejich role při utváření kultur a říší.