V tomto díle Kate Comerová zkoumá tradici a význam hovězího masa v našem jídelníčku, které se předávají z generace na generaci jako cenný zdroj bílkovin a kalorií. Vydejte se s Kate a dalšími moderátory na cestu za historií a globálním dopadem hovězího masa a zjistěte, proč se stalo základem jídelníčku po celém světě.