Dva finští filmaři a mezinárodní tým potápěčů se vydávají do Finského zálivu najít ztracenou německou ponorku U-479 z druhé světové války. Navzdory sovětským tvrzením o jejím potopení ponorkou Lembit přimějí nezodpovězené otázky filmaře, aby záhadu prozkoumali na vlastní kůži.