dokumentární, historický
Když historický hydroplán z druhé světové války, jeden z nejvlivnějších své doby, uvízne v nechvalně proslulých vodách jezera Loch Ness, začíná závod s časem. Film sleduje dramatické úsilí o záchranu tohoto ikonického letounu z hlubin, než bude navždy ztracen.